Göteborg igen

Idag har jag haft en heldag med Emmöö, Wille och Dansken på Liseberg!
Himla roligt, var ju typ 2 år sen jag va där sist. Måste dock dit snart igen för jag glömde ju att åka hälften av alla karuseller? lixom Sago Slottet... kom igen den MÅSTE man åka varje gång man är där och den missade vi verkligen denna gången!, inte ok.

Bilder från dagen:
  
        
Tjejerna med snygga påsar under ögonen! stackars er som inte har de, ni måste ju betala för påsarna när ni ska handla.. vissa har ju tur och slipper de!..(börjar nog bli trött nu)



Wille de rövhålet vann massa marabou

Dansken vann 2 påsar daim

Å jag och emmy med våran otur vann igenting... ( hejdå 300 :- i sjön)
eller ok jag "fiskade" upp en nalle... dock VÄRLDENS minsta och FULASTE nalle.. haha. Men man får väl vara glad för de lilla? hahaa


haha stackars Emmy vann inget detta året heller och hon lyckades inte ens fiska upp en nalle hahah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0