:O

Innan jag dra iväg til  Smögen! så måste jag bara skriva mitt hat till denna låten!
De måste vara på riktigt den DÅLIGASTE, VIDRIGASTE OCH ÄCKLIGADTE låten jag hört. Jag mår dåligt varje gång jag hör denna.
Är det ett skämt? jag hoppas de.
Har ialf lust att ge hela denna låten en stor fet örfil...
Tycker folk seriöst detta är bra så går jag och gräver ner mig själv. Usch ... jävla samba!
De blir inte bättre över att man är skit stressad och springer omkring som en idiot här hemma sen hör man långt bort från tv:n på Mtv " Dansa samba med mig" AHHndknflpppwsn DAMP man blir ju fan irriterad.! NEJ INGEN VILL DANSA SAMBA MED DIG!

Kommentarer
Postat av: Ingen vill dansa samba med dig heller

Det är en ganska vidrig cover. Men om du inte känner till att orginalet tillhör Cornelis Vreeswijk, vilket är en av sveriges främsta kulturberikande genier så tycker jag också att du ska gräva ner dig.

2010-07-08 @ 14:32:36
Postat av: Jennie

jo men hörröööö lilla du de visste jag faktiskt.. låter inte lika förfärligt dock när han sjunger de! men nu var de ju inte han jag la upp låten på heller utan patrick El- Hag! som kan vara de vidrigatse någonsin....i övrigt är låten inte bra även fast cornelius sjunger den.

2010-07-11 @ 19:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0