Var de jobb vi skulle söka.. eller??

Har inte varit ett dugg nervös inför att vi ska åka imorgon tills nu vill säga, vi ringde "tanten" vi skulle bo hos för att fråga om hon hade dvd... " ja det har jag och jag har en son också som kan hjälpa er att installera den om ni skulle behöva hjälp med det". ähh äähh VAAAA? en son???.
I know jag är löjligast i världen. Men sånt här gör mig faktiskt nervös. Men vi få väl se.. han kankse är 14 eller kanske 30?? då är de ju inte lika nervös längre haha.
Ser fram emot imorgon ialf. Kommer dock bli segt att åka buss typ hela dagen men jag och mupp är rätt bra på att fördriva tiden så de lär bli kul.
Nu ska jag fortsätta packa, jag lär aldrig få detta att gå ihop. Nu eftersom vi hade dvd också måste jag ju få plats med mina "The Hills" filmer och "En fyra för tre" filmer. PUST!

Kommer nog inte hinna skriva här innan vi åker så vi ses om 1vec om inte någon norrman har bett oss att stanna kvar.
Puss! 


Kommentarer
Postat av: Amanda

Du är snygg cheyen!

Ha så kul nu :D

2010-01-28 @ 09:40:30
URL: http://amandaengland.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är snygg!

2010-01-29 @ 16:12:16
URL: http://ettkvinna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0