tröttis fredag

Kom precis hem från Mupp. Vi har planerat Norge resan lite. Givetvis är de bussresan upp som krånglar nu. Alltid ska de vara något. Men tur att vi båda har körkort nu för i största nödfall få vi ta bilen upp.
Iallafall efter vi planerat lite och vräkt i oss fullt av godis drog jag hem. Är så jäkla trött att jag typ ser dubbelt. Fatta ingenting klockan är ju bara 10 ???????

Sitter dock här och fäller en liten tår. Hittade världens finaste skor. Men eftersom jag är fattig som en jävla ko så har jag ju inte råd med någonting. Dock skulle jag aldrig kunna gå i 15 cm hög klack. Men jag skulle lätt kunnat ha dessa som prydnad. Så jääääävla snygga.



Kommentarer
Postat av: ♥jenna♥

skitsnygga skor !!! Vill ha!! :D

2010-01-23 @ 13:04:52
URL: http://jennaoberdieck.blogg.se/
Postat av: Malin

skit snygga :D

2010-01-25 @ 15:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0