Nyårsdagen!

Jag tar tillbaka de där jag sa förra helgen om att jag mådde som en bajskorv.. för idag om nått mår jag verkligen bokstavligt talat som en bajskorv.
Mitt nya år började inte alls bra. Har mått skit hela dagen!! väntat hela dagen på att min spya ska komma upp som hänger i halsen. Hatar de hatar de. Aldrig vatt så här bakis någonsin.. tror dessutom de är en blanding av migrän/bakisfylla så de är fan 1000 ggr värre än va de brukar vara.

Hade iallafall ett skit kul Nyår! Detta slår nog alla nyår. Allt va precis så som man hade tänkt sig att de skulle bli.
AS NIIIIIZZEE kväll helt enkelt!!.

Bilder och sånt slänger jag nog in imorgon. Nu blire familjemys framför Mr Bean på semester. Perfekt nu när man mår som en bajskorv.
Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0