korv/lusse grillning

Mitt blod har nog frusit till is. Dör nog vilken sek som helst.
Hade iallafall en trevlig stund ute i kylan med ett gäng på Osudden. Grillade korv och sånt förutom jag då som grillade mina lussebullar.
Men fyfan denna kyla ta dö på mig på riktigt. Darrar underläpp så mycket att den snart fladdra upp till taket.
Just de jag och Ida hade en ju en trevlig biltur idag. Började med att vi körde på en pippifågel ( R.I.P) sen inte nog med de så körde vi fast i snön, så vi stog och slirade där ett bra tag tills de kom en sån härlig doft av bränt bildäck. Men efter ett tag med liten puttande och försök med bilmattan under däcken så kom vi iväg. haha.

Ikväll blir de skräckfilm. Usch. Om jag inte hinner dö av kylan så dör jag nog utav skräck sen.

Lite bilder från Osudden idag! ( kameran dog ju givetvis efter typ 1 min dessutom dränkte Annöö min kamera i snön också, så blev inte så många bilder)
Tommy satt fast.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0