Hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så jävla snygg!

2010-01-18 @ 15:32:20
URL: http://ettkvinna.devote.se
Postat av: Marwan

faaan va jag håller med "ettkvinna"

2010-01-18 @ 17:20:17
Postat av: Tina

Ah jag vet min blogg är inte riktigt som den ska än. Har haft problem med både tidinställningen och kommentarerna! Hoppas det funkar bättre nu iaf.

Jag vet inte när jag kommer va hemma. Ska hem på tors för möte en snabbis men ska nog inte stanna länge utan bara över dagen o tillbaka till Hstad sen. Verkar så nu iaf.

Hur länge stannar du i Norge?? ;)

Puss

2010-01-18 @ 18:50:52
Postat av: jennie

Etkvinna / Mawwan : haha tack ni ska ha :D



Tina: ja okey. för jag typ kommenterade kanske 200 ggr men de funkade inte ^^

Nä asså Norge har vi ju bokat 1 vec. Men sen vet vi ju inte hur snabbt vi måste åka dit igen ( ifall vi får jobb). Men eftersom vi bara börja med 1 vec nu så är det ju ingen bråska ;D

2010-01-18 @ 20:14:14
URL: http://jenniethefrog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0