En helg i storstan Lammhult.

Trevlig helg detta.
I fre så drog jag och mupp på bio tillsammans med Joel och Martin i Växjö. Vi kollade på Wolfman. SÄMSTA filmen någonsin. Ingen av oss tyckte den va bra och dessutom somnade Joel haha.
Men sen drog vi hem till Joel ialf och kollade på massa filmer, där blev bla Paranormal activity. Fatta ni att jag vågade kolla på den äckliga filmen en gång till?? jag som sa att jag aldrig någonsin skulle se den igen.
Ialf sen igår va de fest hos Joel. Riktigt kul faktiskt om man bortse från mina och mupps grejjer( pengar, mobil, kläder...) som blev inlåsta i en garderob. Fick sitta med den där jävla dörren i 2 tim innan en kille kom och drog upp dörren. Vi tänkte till ochmed ringa Emmys syrra som är polis och be henne komma med pistolen och skjuta sönder dörren haha.
Orkar inte berätta allt om helgen så här kommer massa bilder istället som ni kan glo på.






























Gårdagens roligaste bild :

HAHAHA kommer nog aldrig kunna sluta skratta åt denna ..


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahah vafan hände med Anton egentligen??

2010-02-14 @ 21:40:10
Postat av: jennie

jadu jag tror han fick i sig lite för mkt utav de goda :D och sen gick de la lite utför haha

2010-02-15 @ 14:56:22
Postat av: sara

haha damn so awesome xD

2010-02-16 @ 14:55:13
URL: http://thatlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0