Såhär kul har jag nu!!

1. Vad/vem fick dig att skratta igår? Måste vatt när jag hörde lillebrossan lägga världens prutt.haha
2.Vad gjorde du 8.00 i morse? sov som en gnu
3. Hur va vädret igår? Like always.. kallt och snöigt
4.Vad köpte du sist? kinamat
5. Vad förvarar du dina pengar? hurm.. lite överallt i rövspringan för de mesta
6. Vilken är den bästa filmen? Gud kan knappast säga 1.. är kär i minst 100 olika filmer.. bla Billy Elliot, Festival och Twilight... och step up OCH alla The Hills filmer.
7. Hur ser dröm tjej/killen ut? Som Justin Bobby! sexigare kille går inte hitta alltså.
8. Pratar du mkt? Mja, De berors på vad de är för situation. Men oftast ja.
9. Hur många gånger har du svurit idag? sånt därnt tänker jag inte på. Svär alldeles för ofta att jag inte ens tänker på de.
10. Vilka ord säger du ofta? "asså", " typ", "ofta", " fan va jag stör mig"
11. Har du något smeknamn? Klart.. Pelle, Jennöö, grodan,knatten, snoras tinitus.. mm..
12. vad äter du helst för mat? flötmat.. haha neh men typ kinamat då.. eller pizza! fan vad man än kommer på så blir de ju flötmat. Jag gillar flöt. Donkan funkar fint i magen också.
13. Vad gör du när du har tråkigt? petar näsan. Seriöst denna kylan har förstört min näsa. Jag har stora sår i hela näsan så varje gång jag pratar så spricker såren i näsan och jag får näsblod. Synd om mig.
14. vad ser du fram emot? Sommar, sol, festivaler och att flytta till Norge.
15. Skulle du kunna döda ett djur? berors på vad de är för djur. Men jag får typ alltid dåligt samvete bara jag dödat 1 fluga eller mygga så typ ett större djur än de skulle jag aldrig kunna döda med flit. Då dödar jag nog hellre en människa haha.
16. Vilken kändis är du mest sugen på? Men HALLÅ.. fortfarande Justin Bobby
17. Vem saknar du? saknar många. Men mest just nu saknar jag Emmööö som jag inte sett på as länge!
18. Vilken är den bästa boken? snark.. som att jag ens har läst ut en bok någon gång? Hatar att läsa..
19. När kysste du någon senast? I Lördags.
20. vad ska du göra idag? cutta mig själv.. för denna snön förstör hela min helg.
21. Har du tråkigt just nu? nehdå.. aldrig haft roligare! skrattar typ ihjäl mig.

 


Kommentarer
Postat av: linnea

HAAAAAAAAHA jennie jag skrattade iaf typ ihjäl mig åt det här.. såret i näsan, rövspringan, prutten, flöt, haha

2010-02-20 @ 17:44:57
URL: http://crapcrapcrap.blogg.se/
Postat av: Jennie

hahaha vilken tur att jag kan roa folk med min tråkiga vardag haha :)

2010-02-21 @ 10:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0