i'm on a boat

Har ingen röst kvar och är tröttare än någosin. Men sjukt värt de.
Alltså jag vet inte hur jag ska kunna förklara hur underbart kul denna partybåt va. Vafan har jag inte åkt på detta tidigare för?!
De två bästa dagarna i mitt liv.. utan att inte ens överdriva.
Jag vill bara tillbaka, vill flytta in där.
Har träffat massa bra, roliga och sköna människor, bla hängde vi med Nemo och Dj Mangoo och deras vänner en kväll. Riktigt skönt folk faktiskt.
Träffat folk som de känns som jag känt i hela mitt liv. Kommer sakna detta så mycket.

Vet inte vad jag ska berätta faktiskt mer än att vi har festat, festat, dansat, träffat bäst folk, skrattat ihjäl oss och festat.
Bilder säger ju mer än tusen ord, så ni får helt enkelt se några bilder därifrån! ( Tog nästan 400 bilder)

"Leah" & mupp     
        
Alla är vi fotogeniska....

Dj Mangoo " vad gör vi? nu köööör vi! "

Fidde, vår granne and moi.

Bästa folket!


Mer bilder kommer upp på fejjan sen.. dessutom har jag typ spelat in 5000 olika filmer också.. ( jag & mina filmer) som säkert kommer dyka upp här!
Puss
     


Kommentarer
Postat av: Fidde

Fy helvete vad jag måste klippa mig! Blääää! :D och ja, jag saknar det brutalt mycket redan! :( tillbaka nuuuuuu!

2010-12-04 @ 23:27:11
Postat av: Jennie

saknar också de brutalt äckligt brutalt mycket! ni måste med på båten nästa gång den åker med ju :D

2010-12-05 @ 12:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0