Juldagen!

Julafton igår var mysigt. Började dagen med att vi åkte iväg till Sara ( Johans syster) där vi va lite folk och käkade julmat och öppnade lite paket. Sedan vidare hem igen för att kolla på Kalle Anka. Sen kom tomten ( min lillebror som är 9 år tror fortfarande på tomten, hahah)och det blev mer paket öppning och mer julmat.
Fick en massa fina grejjer som jag är riktigt nöjd med, bla fick jag mig en ny tv så hejdå till den lille gula.

Nu är mormor och morfar påväg hit så nu blir de mer .......julmat!
julmaten tar fan aldrig slut.
Ikväll blir de ialf utgång så då ska jag dansa bort all denna julmat!

               
             
             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0