sjukt sjuk

JAAAA fredag! ...och jag har gått och blivit sjuk. Fan, sitter här med massa feber och är dessutom jätte förskyld, jag har snytit mig så mycket att jag har stora sår under näsan. Snyggt.
Men istället för att sitta här och pladdra på om hur sjuk jag är så kan jag ju berätta lite andra roliga saker. Som igår kom Johan och hälsade på mig i Växjö, himla trevligt.
Vi gick till ett ställe och åt världens godaste plankstek och sen gick vi på bio och såg Piranha i 3D. Alltså filmen var helt sjuk och lätt en av de obehagligaste filmerna jag någonsin sett. Kommer ju typ aldrig våga bada i varken sjö eller hav efter att har kollat på den.
Idag har vi gått lite på stan. Ingen hit att gå på stan när man är sjuk... ville bara lägga mig ner och dö typ. Hittade ialf en svart byxdress som jag har letat efter i 10000 år. Blev lite friskare när jag hittade den.

Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på Robinson. Fyfan vilken rolig fredag alltså!!!!!!!!!!

     Jag ska skaffa bord och stolar, lovar. Haha.
    
     Inte normal
     


Kommentarer
Postat av: Grinders.se

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill tjäna extrapengar på sin blogg genom att sälja sponsrade inlägg och annonsplats till företag som vi samarbetar med. Är du intresserad kan du läsa om hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

2010-12-18 @ 11:35:48
URL: http://www.grinders.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0