=)

Idag åkte jag och mamma till Växjö för att slänga in det sista i min lägenhet. Var även en runda på Samarkand och julshoppade lite. Jag är långt ifrån färdig med mina julklappar och vanligtvis brukar jag vara klar i typ Oktober, snacka om att jag är stressad nu.
Annars har vi bara varit i min lägenhet och trixat med min klädhängare som bara har trillat ner och trillat ner, men nu är den på plats ( fan om den trillar ner igen alltså).
Måste säga att denna lilla fnuttiga lägenheten passar mig perfekt.. känner mig nästan redan som hemma, fast kommer nog kännas bättre sen när jag har tv också. Hemma har jag ju tv:n på 24/7, så de blir ju lite dött nu.
Imorgon ska jag ialf träffa Emmöö, ska bli kul, inte träffats på länge nu. På Torsdag kommer nog Johan hit också och stannar till Fredag, trevlans.

Min första natt i lägenheten idag, läskigt. Minsta lilla tecken på att det spökar här så flyttar jag.

( typ såhär blev det. Inte riktigt klart än dock. Vet heller inte vad jag ska göra med hålen i väggen, mamma tycker jag ska sätta en tavla där men själv tycker jag nog att de blir för mycket på ett och samma ställe då,eller?)
       
        My Lovers!
       


Kommentarer
Postat av: emmy

Åh,vad mysigt det ser ut! =) Ska bli kul att få se det imorn, och att träffa dig med!

2010-12-12 @ 20:48:33
URL: http://poesiemmy.blogg.se/
Postat av: mupp

finfint du har det bruttan :D

gullig du är <3

2010-12-14 @ 15:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0