Trodde de skulle vara kul att flytta..

Vilken dag!.... flytten va en ren katastrof alltså. Inget blev jag som jag hade tänkt att de skulle bli. Lägenheten var mindre än vad jag kom ihåg. Får panik på att den är så liten, kommer känna mig så ensam i den. Vet inte hur jag ska få plats med alla mina saker och speciellt inte mina kläder. Mamma satte upp en klädstång på väggen  som jag velat ha... men grejjen va bara den att de blev så fult när den kom upp, inte alls som jag tänkt mig, lack blir jag.
Hela familjen har gått crazy på varandra idag kan jag lova.
Hoppas att allt bli bra sen när jag fått iordning på allting. Jag har ju så dåligt tålamod så jag vill ju att allt ska vara klart på direkten.

Men nu lägger jag flytten bakom mig några dagar för imorgon åker jag, Mupp, Danne och Andreas till Riga med partybåten. Peppad till tiotusen.
40 timmar- bara party.

Här kommer en liten sneak peak på min " lägenhet".. har ju som sagt typ inte fått upp någonting än. Kan inte fixa lägenheten förens Söndag då min soffa kommit. Toan missade jag visst att fota.
Å ni behöver inte vara oroliga den äckliga gardinen som hänger i köket ska BORT! bort till helvetet.
           
            
          

Nä, nu ska jag packa ner det sista sen ska jag gå och lägga mig. Ska upp vid 05.30, vi måste nämnligen ta oss upp till Sthlm där kryssningen går ifrån.
Hörs på Lördag igen!
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0