Way out west

Så var man hemma från way Out West som va helt underbart kul! (vad annars lixom?)

Vi har sprungit runt som dårar och kollat på massa band! bla M.I.A som kan ha varit den bästa spelningen jag någonsin sätt! helt sjukt bra! går inte ens beskriva med ord hur bra de va.... måste ialf åka och kolla på henne fler ggr. Sen såg vi ju Håkan hellström, Chemical Brothers, Lykke Li, Anna Ternheim,Mike Snow ( där vi stod brevid Elin kling och studsade) mm.

Jag sprang även runt och var så glad över att jag sett hon som vann Sveriges värsta bilförare och våldtäktsmannen i Fjorton suger sen får jag höra från alla andra att de sett Alexander skarsgård och kristin Dunst som dessutom vatt på samma uteställe som oss! VARFÖR MISSA JAG DOM? min vanliga otur tror jag! men man får väl vara glad för de lilla man ser? inte helt illa att se sveriges värsta bilförare? eller?, haha.
Nu ska jag sova.... är bakfull som ett svin!

Festival-gänget

         

           
      Träffade på Smögen Rijad & Jesper    
Massa mer bilder hittar ni på facebook!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0