Party like a Rockstar

Herrejävlar vilken huvudvärk jag har. Släpper aldrig!.
Igår va de fest i Lammhult! . Riktigt nice.
Blev allt från att basta till dans och att leta efter min mobil tel som jag tappade bort! Hittade den ute. Tack Gud!
Lammhult har nog även fått sig en fin syn. När jag och Mupp skulle traska bort till Tränigslokalen där folk tittade på fotboll så regnade de ute och vi hittade 2 fina kartonger som satt som smäck på våra huvuden. För att inte håret skulle bli lockigt så fick de kartongerna så fint sitta där, haha. Fan va sämst att jag inte hade kameran då.
Nu ska jag vila en stund ( blev bara 4 tim sömn inatt) sen blir de in till stan och ta en återställare med Mupp.. å med återställare menas donkan.
Jag och sara! ( de andra bilderna från min kamera kommer upp senare..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0