sweet

Jag mår illa som fan men de är nog för jag är trött som ett helvete också. Borde sova men orkar lixom inte.
Idag har jag iallafall vatt i Lanna och spelat GOLF med Johan, ja ni hörde rätt. haha säger bara att golf kommer aldrig bli en sport för jennie och jag tänker inte berätta för er hur dålig jag va heller. Nä nu snackar vi heller inte minigolf utan "redig" golf. Kommer aldrig någonsin förstå mig på de där asså. Men nu har jag iallafall testat på de så thumps up for me!
well.. hum imorgon drar jag ialf till Växjö och hälsar på Emmööö! de bli skoj.
just de klickade hem denna t-shirten igår också! jaja alla har sånna men jag ville me ha en sån!
Sen är de jävligt konstigt att jag bara hittar kill-kläder nu förtiden. Vart är alla snygga tjejkläder????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0