Ge mig en fet pizza!!!

Jag bli snart rädd!!
Man skulle kunna tro jag är gravid för min matlust har ökat något fruktansvärt. Jag äter som en flodhäst HELA tiden, spelar ingen roll hur mätt jag är så äter jag endå. När jag vaknar så ser jag fram emot att ÄTA!! och igår ställde jag mig och lagade makaroner klockan 01.00. Jag menar de är inte normalt att man kan vara så här mat sugen som jag är hela tiden. Idag blev jag tillåmed sugen på rödbetor!!!! jag som HATAR rödbetor. Snart blir jag väl sugen på brunabönor också eller varför inte de värsta av allt, grisfötter!
Näää nu få jag skärpa mig! bara för jag äter som en flodhäst så vill jag ju gärna inte ser ut som en.
Men taaaaaaaaa de lungt gravid är jag inte! så de måste vara nått annat fel på mig.
jobbigt bara att jag är jätte hungrig nu. Måste nog fan gå ut i köket och hämta mig nått gott.
Adios


Kommentarer
Postat av: JOHAN

om det är till nån glädje så förstår jag din situation! ;)

2009-09-08 @ 11:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0