Underbart!!

Hemma från kroatien! och jag har haft sjukt roligt. Vi åkte med 40 andra stycken från oriflame som också hade vunnit denna resa (+ deras män). Å alla va hur roliga som helst. Okej jag var yngst. Men fan va kul man kan ha med gammla gubbar och tanter.
Vi bodde också på ett jätte lyxigt hotell med spa, gym och varje morgon ( om man ville) va de träning med en hälsocoath sen på kvällen bjöds de på 3 rättersmiddag varje dag!.
Jag fick mig även en bästis ( mammas kompis man Göran) haha vi hade hur roligt som helst och vi båda va lika kräsna när de gällde maten och båda hatade kaffe och att motionera gillar vi inte heller sen hade vi även tävlingar varje dag då vi va indelade i lag och hade massa lekar. Jag HATAR lekar och de gjorde Göran med så vi spelade sjuka några dagar så vi slapp de där.
well sen har vi ju badat, solat osv.. har vatt 30c varje dag så de tackar jag för. Sen har vi åkt båt en hel dag, åkte till en lagun och badade! SJUKT FINT!
Sen har jag fått en jävla kroat efter mig HELA veckan. Han va verkligen helt besatt i mig. Snusk gubbe!!! vart jag än gick dit gick han. sååååå jävla jobbigt va de!. skulle inte förvåna mig om han flyr till Sverige och står utanför mitt fönster en dag.

Tog en jävla massa bilder också! slänger väl upp de på bdb sen.
Hum och jooooo jag hann precis hem till den nya sesongen av The hills! mmmmmm va BRA!
Här kommer några bilder från Kroatien!


De delade ut priser varje dag!
och mamma vann för dagens latmask, therese vann för dagens skrattmås och Lena vann för dagens tabbe.


träffade en katt som jag döpte till Kim

Vår söta ledare Jeppe! Bäst är han. han kan nog få världens deppigaste människa att bli glad.
Roligare människa har jag nästan inte träffat.





Kommentarer
Postat av: Tina

GÖTT! Goa bilder!!! =)

Ahhhh The Hills jag döör att jag inte har MTV, får kolla på mtv.se istället!, hoppas de lägger upp avsnitten snabbt! =)

2009-09-27 @ 22:35:01
URL: http://metrobloggen.se/sweetmonkey

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0