Typiskt!

jag visste de jag visste de!!!
Har haft denna  magkänsla i typ 3 veckor snart och nu ha jag fått svar på att min magkänsla stämmde.
Marilyn Manson har ställt in sin konsert! blev visserligen inte förvårad eftersom jag kännt detta på mig. Men fan!!!
Han har ändrat om sitt spel schema bara så han kommer ju komma till Sverige, bara just inte de datumet som va sagt!
Men jag orkar inte vänta..... detta eviga väntade på allting. Vänta är de värsta jag vet. Alldeles för otolig.

Btw jag ser ut som ett skabb.. mina "höstblåsor" har satt sig på läpparna nu också ser helt äckligt ut + att jag fjällar som en räv....är helt brun/vit prickig på hela kroppen. usch ser ut som jag lider av någon sjukdom eller nått!

Nää nu ska jag deppa lite över att jag inte kommer få se Manson den 6 Nov.
Adios

Kommentarer
Postat av: Emm

Nej men va tråkigt :(



men är du hemma i helgen? ska vi ses isåfall?

2009-10-05 @ 20:32:09
Postat av: emmy

usch vad tråkigt!

men här kommer en bra nyhet: jag ska hem på lördag och då följer min kisse med och jag är ensam hemma då så känn dig fri att komma och besöka mig och min lilla stina :D

2009-10-05 @ 21:52:07
URL: http://emmylundberg.blogg.se/
Postat av: jennie

jaaa tycker jag allt att vi ska göra:D



åååååh jaaaa Emmy på Lördag kommer jag och besöker dig och Stina :DDwihooo

2009-10-05 @ 22:03:46
Postat av: Robert

Men du se det såhär, då kan du komma och träffa mig istället för att åka till Manson, jag kan sjunga för dig haha ;D

NE, men jag tycker synd om dig som sett fram emot det så mkt :(



Hudlotion = Fjällning is goone :)



Pusss va :*

2009-10-06 @ 01:57:28
URL: http://siilverstar.blogg.se/
Postat av: jennie

haha jaaa vi få väl se :D skulle ju vara skoj.

fast ingen fara kommer ju få se han sen endå fast kommer ju dröja lite nu kanske :)

haha neeeh jag använder hudlotion varje dag, fjällar endå serööö ;D haha

2009-10-06 @ 11:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0