om allt och ingenting

Kan ju börja med att säga att jag inte fått någon blund inatt! Jag hade verkligen världens äckligaste fluga på mitt rum. Jag hatar flugor de är fula, irriterade, äckliga och små. Denna fluga då som befann sig på mitt rum attackerad mig HELA tiden... och jag skrek varje gång likt Ronja rövardotter. Detta va den värsta natten på länge för varje gång man kände att man höll på att somna så kom denna fula fluga rakt mot mig.
Tro mig jag försökte slå den men de gick inte.. gick även upp mitt inatten för att väcka mamma och be henne hjälpa mig att slå flugan och va får jag som svar " sluta tramsa, de där få vi fixa imorgon"
en liten snyftning kom.
Höll även på att kvävas under natten eftersom jag va tvungen att gömma mig under mitt feta täcke som skydd. 
De värsta är att flugan nu är borta och de skulle inte förvåna mig ett skit om den dyker upp precis när jag ska sova sen. Jag hoppas den har dött.

Påtal om döden så är de ju Halloween i helgen och jag tar mitt pick och pack och fira de hos Emmöö i Växjö. Hon va så duktig och fixade biljetter och sånt till Stallarna där de ska ha Halloweenparty !
Frågan är nu va man ska klä ut sig till...? jag hade tänkt djävul men nu blev jag as sugen på typ nörd. men man kanske ska vara något läskigt eller?

Btw har jag sagt att jag nästan är klar med mina julklappar?!

Kommentarer
Postat av: Robert

Fan vad kul med Halloweenfest !! :D



Grymt duktigt med Julklapparna btw (:

2009-10-29 @ 04:16:22
URL: http://siilverstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0