här är de dött

Jag är så sjukt rastlös.. bara spritter i kroppen på mig. Men finns ingenting att göra. Vill göra nått kul men de händer då fan aldrig nått kul längre.
Min bil är sönder. Hoppas på att de kan laga den idag så man kan ta sig härifrån.
Åhh va trött jag blir på sånt här.
är jätte sugen på godis också! måste typ ha de NU!
Fredag imorgon. Fattar inte hur snabbt veckorna gå egentligen ( när man är arbetslös så borde ju veckorna gå sakta lixom). 
Ehumm..de jag vill komma fram till är att jag noll liv...
 


Kommentarer
Postat av: Oscar

Du är sjukt snygg Jennie!

Saknar dig... Skriv ett sms om du har pengar på mobilen, jag har en ny mobil så har inte ditt nummer :/

Annars kan du skriva i PM @ bdb eller någonting, kollar dock inte så ofta där... :)

Puss<3

2009-10-15 @ 19:17:13
URL: http://yoshiwa.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0