Ett litet gnälll inlägg ( igen)

Fan va dum jag är som trodde att jag skulle kunna vara lugn i Ullared. Ack så fel jag hade.
De va proppfullt där idag verkligen proppfullt ochi princip alla där va idioter.
Folk går seriöst som sniglar endast bara för att reta mig, de måste vara så. Sen får jag seriöst damp på kärlekspar som ska stanna mitt framför en bara för att ge varann en puss!!! fyfaaaaan åk hem med er. ( bara så min framtida kille vet kommer jag aldrig någonsin pussas inne på Gekås.) Sen finns de ju de människorna som är lika förbannade som mig på allt jävla folk men dom är idioter också, jag hade verkligen en kille efter mig hur länge som helst som sa så här HELA TIDEN " asså de är ovärt mycket människor här idag, asså de är ovärt mkt människor här idag, asså de är ovärt mkt människor här idag) jävla robot! troode jag skulle ge han på käften ett tag, lixom vi har fattat att du tycker de va ovärt med mkt folk, räcker att man säger de 1 gång.
Nu kommer de värtsa!
En mamma hade gett sin förbannade unge en ouppblåst ballong som hon satt och gjorde såna där hemska fruktansvärda tjut ljud med ( ni vet så de lixom skär i öronen). Far åt pipsvängen med er!!!!
Näää nu får de dröja innan jag sätter min fot där igen. De värsta va att jag inte hittade hälften av allt de jag skulle ha för jag hade fullt upp med att störa mig på folk helt enkelt.
Men ja jag va tvungen att skriva av mig lite. Vissa människor har ju inte alla hästar hemma asså.
Sen vill jag säga hej hej till mina så kallade höstblåsor som satt sig i hela käften på mig. Gör riktigt ont!

Nää nu ska jag slänga mig i sängen och kolla på någon film jag köpte.. man är ju helt slut efter en dag i Ullared!



Kommentarer
Postat av: Tina

det värsta av allt är alla folk som aldrig varit där förut och som står som frågetecken och segar fram! annat för oss veteraner som vill bli klara på ett naffs, men det går inte med ett gäng slöfockar framför en! (älska & hata ullared på samma gång!)

2009-10-04 @ 19:24:24
URL: http://metrobloggen.se/sweetmonkey
Postat av: ida

tips från experterna, åk aldrig dit på helgen. jag klarar inte heller av folk i ullared på helgerna, fan för människor!!!

2009-10-04 @ 21:01:41
Postat av: jennie

om man är slöfock sååååå ska man inte besöka ullared :P

åå nu vet jag, aldrig mer ullared på en helg. Känns som jag va i helvetet! haha

2009-10-04 @ 21:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0