Drar till min pingla i Växjö

Ps.. Klippte mig igår!! med fel sax!!!! de va en sån sax som jag trodde skulle tunna ut håret LITE.. men visade sig att de gick igenom hela håret så de är JÄTTE TUNT!!:( ser ut som skallepär.. jag som äntligen hade börjat få tjockt och fint hår. Hatar när man har för lite fritid för då slutar de alltid med att håret bli fail.
Snälla håret väx väx väx...
Nää packa ihop lite nu sen åker jag till Emmöö.. lite nervös för vet inte ur man ta sig till Campus! ( fan idag måste jag använda min hjärna)

 


Kommentarer
Postat av: Tina

Läste nyss en fråga i Glamour där Elin Kling svarar på frågor. (läser du hennes blogg förresten?) Iaf frågan var: "Vad lyssnar du på för musik?" Och hon svarade: "-Allt från hits till doldisar som Simon Norrsveden."

(Han verkar gå hem i shtlm..)

2009-10-16 @ 14:10:21
URL: http://www.metrobloggen.se/sweetmonkey
Postat av: Jennie

OH NOOOOOO!:O

hahahahaha!

2009-10-16 @ 14:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0