krig!!

Ikväll va de meningen att jag skulle stå som smink "modell" för Oriflame på Veromoda. Men nu bangar jag de. Not my style. Skulle skrattat ihjäl mig och min mamma som känner mig så bra hade redan hittat några andra som kunde vara modeller för de istället. GÖTT! slipper jag tänka och vara nervös inför de.
Så ikväll ska jag istället vara "barnvakt" åt mina småbröder. Få se hur de går. Jag har redan bråkat loss med Julius innan idag och de kunde lätt till tredje världskriget vill jag lova. De gick så vilt till att jag fick rivsår på hela ryggen, fick slänga min pjyamas och plocka stolar och skor över hela huset. Julle kom inte undan han heller han fick också lite rivmärken osv.... men nu är de faktikst endå mest synd om mig.
Jag borde nog skippa de där medd att söka jobb på dagis?!
Kan även bli ett stort slagsmål på Lördag också eftersom jag och Emmöö totalt kommer vara varandras motsatser.
Lär bli skoj.
Näää nu är ska jag färga bort min utväxt!
Adios

Kommentarer
Postat av: emmy

haha ja och man vet ju att dom goda alltid vinner ;)

fast en kompis här ska också vara djävul så det blir två mot en. :S

2009-10-29 @ 18:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0