En dag med brossan

Idag har jag varit en snäll syster. Jag tog med mig min lillebrossa och drog till Ullared (dock vet jag inte om de är så snällt ). Men iallafall jag ska inte skriva något hatiskt inlägg om Ullared denna gången. Alla vet nog redan va jag tycker.
De filmade även där idag fick jag höra av fröken Lindahl så de skulle ju inte förvåna mig nu om mitt tryne skulle dyka upp någonstans i en kamera och isåfall kommer jag seriöst skämmas röven av mig.
" Desperata Jennie åker till Ullared för att köpa billiga tamponger".
 
Jag och Nisse hade faktiskt de rätt kul endå och jag hittade massvis denna gången!. Nöjd nöjd.

På fredag åker jag till Eksjö och partayar med Mupp! wiho.

Kommentarer
Postat av: Moa

hahaha jennie :D nu sitter jag och skrattar för mig själv..

2009-11-19 @ 00:59:36
URL: http://moaisola.blogg.se/
Postat av: Jennie

haha himla tur att jag kan glädja folk :) men vad var de som va kul? haha

2009-11-19 @ 11:29:47
Postat av: Anonym

" Desperata Jennie åker till Ullared för att köpa billiga tamponger". De tyckte jag va kul! hahahaha

2009-11-19 @ 14:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0