För att Johan blir 20!

Igår blev de fördelsedagsfirande hos Falk. De va skit trevligt.
God mat fick man och bra folk va där. Så kvällen blev riktigt kul! Tack Falk :D
Jag skippade dock Harrys och de va sannerligen tur. Påvägen hem i bilen fick jag sån jävla migrän att jag ville dö. Huvudet dunkade värre än någonsin jag ville typ skära av de och sparka de till Kiruna och jag mådde as illa, väntade hela kvällen på att jag skulle spy. Å idag har de inte vatt bättre. usch. Så ikväll blir jag nog bara hemma så jag mår prima ballerina tills på Måndag.
well well här kommer lite bilder från Falk igår!
 









Kommentarer
Postat av: Anonym

haha din min är klcokren på nästsista bilden :F

2009-06-01 @ 22:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0