Vill inte vara hemma igen..

Back! vill dö igen.
Hultsfred va bäääääst som alltid. Verkligen bäst.
Nu är jag helt slut och kommer nog sova hela tiden fram tills fredag tills jag börja jobba.

uuuuusch va surt de är att alltid komma hem från saker som är roliga.
Måste ju säga att de 6 bästa roligaste höjdpunkterna va
. Mupp med sin binda på stekpannan
.Mupp presenterar sig för några okända människor och säger " hej hej EmmYYYYY" hahahha
. Danne när han fick en korv i ögat
. Danne som transa ( han blev nerslagen under kvällen) hahah..
. Affes korv bil.
. Martins korv snopp
Korv kan faktiskt vara jävligt kul.
Kan dock rabbla upp 100000 roliga saker till men naaah jag stannar där.
Å slagsmålsklubben asså BÄÄÄÄÄÄÄST!
Promoe, Dead by April, The killers, The sounds helt underbart.

Min kamera gick sönder efter andra dagen. Vem är de mest synd om????
Så ja den måste in på lagning innan jag slänger in lite bilder.
Å jag och Danne äger nog sönder alla på stress!
Å nu måste jag duscha för jag har en inritad mutta på mitt ben och massa andra hemska saker.
Kan tiden gå lite snabbt så jag få Hultan igen!
Poss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0