Hela livet borde vara en stor festival

Har nyss kommit hem från Annööö. Vatt där och chillat ikväll. Vi va uppe på¨Erikshjälpen och jag hittade mig en jätte fin kjol som dock måste sys upp och ett skärp. Inte illa för mig som aldrig hittar något där annars.
Nu är jag iallafall jätte seg och rastlös så slänger upp lite Hultsfredsbilder..

Första kvällen och vi korkar upp

Vem kan inte motstå denna skönhet?

Dead by April!!!! jag grät nästan en skvätt.... ååååh

Världens roliagaste kille Danne! kan rabbla upp minst 100000 roliga
saker han gjorde. Hultan hade ju vatt dött utan honom.


en snopp på en hårig mage

Eksjöbor!

Gula gubben!

Maja i The sounds! världens hetaste kvinna skulle jag tro.

Martin och Affööö!

Detta ögonblick va förjävla roligt när Martin visade sin korvkuk för folket


jag och bästaste stress-Danne haha


ååååh jag blir fett depp, ta mig tillbaka! BLÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖöö

Kommentarer
Postat av: Jens

Dead by April va sjukt grymma! Dåligt att de spelade på teatern de borde haft större scen:P

2009-07-16 @ 14:00:06
Postat av: Jennie

jaa usch va bra de va!:) ja jag menar de också, teatern va verkligen inte rätt plats!

2009-07-16 @ 18:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0