fortfarande i en annan värld

Nu har jag vaknat upp ur min koma. Har sovit i princip hela tiden sen jag kom hem.

Men nu ska jag ta tag i mitt liv igen. Måste packa upp min äckliga hultsfreds tvätt som fortfarande ligger och stinker i mitt rum sen måste jag ta fram saxen och fixa till mitt hår ( ser ut som ogräs).
Imorgon blir de att köpa sig en ny kamera. För min älskling har dött :(
Å senare idag blir de nog att leka med Annöö..

sen har jag feting ångest för att börja jobba på fredag.. I don't know why, men de har jag iallafall. Men jag ska inte gnälla. Ska vara glad att jag fick jobba.

Nää nu blir de ansiktsmask för ser ut som en prickigkorv i ansiktet.
ciaaaaaaaaao

Kommentarer
Postat av: Anonym

kul att ses på hultan även fast det inte blev så lång stund / jens

2009-07-14 @ 23:47:17
Postat av: Jennie

jaa detsamma du :D nää de va ju synd.! Men vi lär ju ses fler gånger och då får de bli lite längre :D

2009-07-15 @ 12:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0