Dålig start på veckan

Världens jobbigatse dag på jobbet. Jag har vatt helt död.
De hela började med att jag skulle gå och handla till de på gruppboendet. Tänk er Lisa och Anna i Barnen i Bullebyn när de ska gå och handla och få vända sisådär 20 gånger. De hände mig idag. Varje gång jag lämnade Hemköp kom jag på att jag glömt något och va tvungen att vända tillbaka. När jag hade vänt typ sådär 5 gånger så trallade jag hem till gruppboendet och inser när jag precis satt min fot där att jag glömt köpa mat för idag!!! jag började nästan lipa. Jag fick vända igen. Hon i kassan bara skrattade åt mig å jag ville dö.
På eftermiddagen skulle jag hjälpa en med att montera ihop hennes lampa. Jag lyckas med de omöjliga jag monterade ihop den uppochner.
Sen när jag slutade och skulle ta bussen hem.. jaa tror ni de kom någon bussfitta då? näää näää klart den inte gjorde!!!
Idag är de synd om mig!
Ska lägga mig och sova nu en stund för jag är pissigt äckligt trött.
Adios

Kommentarer
Postat av: Siilverstar

Stackare, jag tycker verkligen synd om dig, samtidigt som jag fann det ganska roligt att läsa (A)

2009-07-27 @ 22:52:09
Postat av: Jennie

haha jaa verkligen synd om mig idag! nyss hittade jag en chipspåse och blev jätte glad, när jag kollade i den va den tom :( pina på allt lixom ! höhö

2009-07-27 @ 23:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0