Nyår 2009

Gårdagen blev riktigt lyckad.
Var hos Pj i växjö på förfest och efterfest. De va chill och väldigt kul och trevligt :D
Under kvällen begav vi oss iallfall till något uteställe kanske inte världens roligaste. Men de va kuligt endå var juh Rnb kväll. ..
Det enda negatvia med kvällen va att jag hade sjukt jobbiga skor jag fick ont i fötterna efter 5 min. Kunde fan inte gå. så jag slängde av mig skorna och dansade utan och de resulterade till att jag fick 2 glasbitar i båda fötterna.
Och 1 sitter nog fortfarande kvar.
12 slaget mins jag inte dirket. Men kallt vare.
De va rätt rolig iallafall när alla hade hångelkalas och erik spydde efteråt.
Sedan blev kvällaren rätt weird.
Sedan besökte vi något kebabställe.. Ha aldrig sett sån liten kebabtallrik för så mycket pengar + att de va bara 2 salladsblad på tallriken. Moa åt rester från bordet.
kvällen trodde jag skulle sluta i katastrof. Vi var tvungna att GÅ hem till Pj och de skulle typ ta 1 tim. och jag va så nära på att ringa mamma så hon fick hämta mig. För så ont i fötterna som jag hade va inte att leka med. Jag hatar högklackat. tacka vet jag converse skor. Men kännde kankse att jag ville vara lite fin på nyår och ha högklackat. Men ack fan jag skulle tagit mina converse endå
Men vi hittade ju en svart taxi som tur va efter ett tag, och de gjorde en bra start på år 2009.
Vi sov hos Pj. DE va trångt men de funkade. Jag fick sova på golvet som vanligt haha men sov otroligt bra endå.
och dagen efter va jag död.
och nu är jag så trött så jag kan inte ens sova.
ikväll kommer Annie :) ciaaaaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0