fotodag

 

Hääääärlig dag.
Jag vill se fram emot nått skoooooooooj. Någon som vet nått skoj?
Jag hatar att inte se fram emot nått. Dagarna går så mycket saktare då.
Kankse måste jag städa mitt rum. Gjorde bara de för någon dag sen. Men nu när jag ser mig om i rummet så ser de inte allt för rent ut med alla gammla glas, tallrikar och gammla brödkanter som ligger här.
Inte för att de är dirket en kul sak att se fram emot. Men de behövs göras iallafall och definitivt är de inte en sån liten fnuttig sak jag vill se fram emot.
Jag och emmöö har ju lite ider. Får väl bara hoppas att något av de blir av. Annars är ju coldplay verkligen nått man kan se fram emot. Dock för långt tid kvar till dess. Vill att nått kul ska hända NU. Torka ut av uttråkhet snart. jag bli lixom som ett russin.
Nu ska jag iallafall cheka The hills och sova... och min mobil är fortfarande inte igång maybe på torsdag.

Kommentarer
Postat av: daniel

jäklar vilken fin bild !

2009-02-17 @ 22:07:28
Postat av: jennie

haha jaa jag tänkte lite estetdaniel när jag tog bilden ^^

2009-02-17 @ 22:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0