Manson here we come

Jag blir verkligen trött på värnamos "stad". Palla inte gå in på detaljer för då kan de bli ett blogginlägg med för mycket hat och massa klagomål. Men de är fan konstigt att man ALDRIG hittar de man vill ha. hittade ju dock såna legginsbyxor som alla har som jag köpte.


Åååhhhåååh åååh Marilyn manson kommer till metaltown :DDDDDDDDD
ni kan ju gissa vem som är glad?
De suger dock pung att jag inte ha råd med två festivaler, och jag tänker inte välja bort Hultsfred nejnejnej.
Men jag och mamma kom på den tattigaste iden. Eftersom vi sååå gärna vill se Marilyn Manson så kommer vå stå uppe på bron istället och kolla. Man ser faktiskt bra därifrån.. men om man vill se ännu bättre så kan man ta med sig en kikare? hahaha och de är precis de jag och mor min ska göra...
vi ska stå på bron med en kikare och kolla på Marilyn Manson. Lixom vadå man gör de bästa av situationen?
Palla betala 1300 när man kan stå på bron? hallå hallå????
Jag gillar att vara tattig mamma är redan tattig så detta bli bra!
Om någon tycker att vi är lama, idiotiska osv.... så får ni lixom mer än gärna köpa en biljett till mig till metaltown?
så slipper ni skämmas över mig !


köttbullar och potatismos väntar på mig nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0