Gårdagens festande

Idag är jag död.
Men de är det värt. För gårdagen va kul. Den spenderades i Jönköping med Emmöö, Idahoe and Töööb.
Började med förfest hos emmöös syrra. Trevligt och kul såklart!
Sedan blev de utgång till Centrum ( denna gången igen) bara för vi inte va tillräckligt gammla för de nya stället. De är väl typiskt?! När jag väl kommer fyller 21 kommer de säkert höja åldersgränsen med 31.
Å de där stället Centrum börjar gå mig på nerverna. De va verkligen kass musik igår. Men man var ju tvungen att dansa endå. Dessutom stör jag mig på människor som tror de äger dansgolven. De va någon jävla lajje kille som " dansade" med sina tjejkompisar och de trodde antagligen de va själva på dansgolvet. De hoppade jämfota på golvet ( lixom aj på fötterna)  de gav en armbågar i rygg och huvud ( också aj) och de hade ingen respekt att kanske andra folk va där för att dansa och ha kul. sånt STÖR mig.  Såååå nu vet ni det!
Dessutom va de sista gången jag hade högklackat och dessutom skulle jag kunna nita ekorren och dessutom va kvällen faktiskt kul. Även fast jag klagar som en jävel. Men va tvungen att få lite ilska ur mig.
Eliten är bäst sååå fuck the rest <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0