minijul hos måmå & måfa

Happ ikväll är ju alla tydligen på hemvändakvällen på Harrys utom jag.
Men om jag ska vara ärlig så hade jag aldrig pallat gå dit endå efter att ha varit på minijul med släkten idag.
Vår släkt kan gemföras med Sunesjul/ sunes sommar ( om inte värre). Alla är helt crazy och de är sånt jävla liv hela tiden att man blir helt död i huvudet efter 5 min. På nästan en och samma stund kan detta ske: en stor lipar, en gap skrattar, en håller på att svimma, en skriker, en springer runt som en idiot, en slår i tån, en håller på att somna, en tjurar, en spiller ut drickan, en hoppar i soffan, en glor på tv, en sitter och blinkar med reflexer, en trillar av stolen, en fiser, en får en snöboll i huvudet.... osv ja listan kan bli lång.
Andreas måste har blivit lite chokad över att träffat vår släkt nu för första gången, haha.
Men kul var de endå.
Roligast va självklart när Micko ( morbror) först slog i sin fot i bordsbenet och skrek likt han höll på att dö, bara några sek där efter så tappar Stellan en jätte tjock bok på Mickos andra fot och han skrek ännu en gång likt han höll på att dö och jag höll på att dö i skratt.
Var iallafall duktig idag och tog endel bilder ( lånade mors kamera)

Jag och Moster

haha morfar är så sööööööt!


Körde de där julklapps spelet!

Moster!



Tina, Andreas och kusin Annie!

Min morbror som inte är redigt normal och som förövrigt är as LIK Bert Karlsson i både sättet och utseendet haha.


Stellan

Mormor är söööt!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0