Brrrrrrrr

Nu ska jag snart krypa till sängs och gotta ner mig i varmen under täcket. Denna kyla är inte nådig.
Måste ju först berätta att jag haft en trevlig dag med Mupp. Dagen började med Kinamat ( som vanligt) där vi satt och åt tills vi spydde ( som vanligt) sen blev de fika och emmy fick ont i magen och va tvungen att åka hem. Sen blev vi rastlösa så vi drog till Växjö och kollade på 2012.
Visste hela tiden att jag inte skulle kolla på denna filmen. Nu kommer jag gå och vara rädd enda tills 2012.
Jag coh Emmy skrek oss igenom hela bion. Kunde typ tro att vi va fotbollsnördar som satt och kollade på en jätte viktigt fotbollsmatch och lixom skrek varje gång någon var nära på att göra mål. Men riktigt så var de ju inte nu. Men skrek gjorde vi.
Och våra samtal har lydigt så här hela dagen " Jag fryser ihjäl" " jag dör av denna kyla" " helvetes vinter"

Nu ska jag sova för imorgon blir de jobb !


Kommentarer
Postat av: Moa

haha jennnie jag kollae på dem bilderna när du jag och emmy var på liseberg.. kom du ihåg när du kom och var överlycklig över att ha vunnit en liten chipspåse och sen när du kommer fram till mig så har jag vunnit en stor choklad haha. vad besviken du blev då.. men den dagen var kul:D

2009-12-02 @ 03:10:16
URL: http://moaisola.blogg.se/
Postat av: Jennie

haha klart jag kom ihåg de! kollade faktiskt på dom bilderna för någon dag sen! haha så jävkla klockrena... men roligast är ju bilden på emmy HAHAH! fan detta måste vi ju göra om någon gång :D

2009-12-02 @ 11:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0