bajsbil

Idag har vi klätt julgranen och lite sånt mys här hemma.
Nu är jag som ett litet barn igen som lääängtar jätte mkt till julafton.

Ikväll blev de att dra in en stund till Värnamo för att sitta och hänga med lite folk på Max.
Sen när jag och Johan skulle åka hem så kan ni väl gissa vad som hände med min bil?
DEN DOG.. batteriet dog.. allt dog.! där stod jag och Johan ute i skogen mellan Värnamo och Hånger helt hjälplösa.. nästan. Mamma och Johan kom och hämtade upp oss och bilen fick vi bogsera.
Herregud ingen kommer någonsin förstå hur mkt jag hatar och äcklas mig utav denna fula bil.
Varför kan inte bara någon va lite snäll och ge mig en ny?!
Fast måste erkänna att de va roligare denna gången när den stannade för nu hade jag ju Johan med mig, så nu var de inte lika sorglit som de va första gången den dog och jag va helt själv.

Nog bablat om de! nu tänker jag slänga mig i sängen och kolla på Forest Gump. Ni förstår inte hur mkt jag har saknat min film ( Johan har nämnligen lånat den i typ 2 år, hurm... )

Kommentarer
Postat av: Jens

hahaha otur där alltså!;D

2009-12-21 @ 12:07:15
Postat av: Crille

Haha, du är inte ensam att ha bil problem...

JAg krockade och fick min sönderslagen på samma dag!

Kan säga att jag var lagom glad den dagen :)

2009-12-21 @ 14:21:34
Postat av: Jennie

Jens: aop men börja vänja mig litää serööö!



Crille: nää men shät va trööök :(

få hoppas att denne jävla tomte vill ge oss en ny i julklapp i år då:D

2009-12-21 @ 15:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0