säktträffen!

Nyss så ringde Oscar mig från Lady Gaga! så jag fick lyssna lite. Fan jag vill också vara dääääääär! varför är jag inte där? BLÖÖÖÖ!
Vatt på Ikea idag och inhandlat mig den där klädhängaren! Gud jag trivs verkligen med att vara på mitt rum nu. När allt är klart kommer de vara hur snyggt som helst!
Igår var de ju skältträff som gällde. Skit skoj faktiskt. Roligast va brännbollsturneringen vi hade. Alla gick verkligen in för de. Å jag dog några antal gånger av skratt. Idag har jag för att vara exakt 24 st knott bett och sån jävla tränigsverk i hela kroppen!
Lite bilder kommer  nu! Tina har de roligaste bilderna. Men ni kan få lida med mina tråkiga endå.
Stellan

Chill

Moster kicki och kusinerna!

käk!

haha jag och moster Tina


släääääkt

Nitade Ted med den elektriska flugsmätten!

Kicki skrattade så hon typ fes


sen skrattade hon så mkt att hon visade varenda gadd hon lagat


Sen ville mamma ta ett kort på sina kusiner + mig! blev nog inte
ett endaste normalt kort.


sen skulle Ted också upp på kristians rygg


och de slutade med att Leon fick Pung- kross

HAHA så fult


haha såååå ovackert!

VÄÄÄÄRST!

Ännu VÄÄÄRRE! hahaha


Mormor och Leon


HAHAHAHAH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0