Är jag fortfarande 18?

Happ så har man vatt ledig i 3 dagar och imorgon börjar jobbdagarna igen. Jobbar hela jävla helgen. Må de vara fint väder då med så man kan hitta på nått kul med de boende. Bara 1 vec kvar på jobbet, sjukt va snabbt tiden går. Va ska jag göra sen tros?
alla flyttar ju och de borde jag göra också! vem vill sitta i denna håla helt själv och ruttna?!
Näää dax för Jennie och skaffa sig ett liv tror jag allt. Men vart jag ska börja någonstans vet jag icke. Vart vill jag fly någonstans vet jag heller icke. Återstå att se. Ta dagarna som de kommer helt enkelt.
Usch jag mår nästan dåligt över hur snabbt tiden går. Hinner inte med i svängrana lixom. Snart är de julafton och snart dax att köpa julklappar ( jaa jag är alltid tidigt med mina julklappar, brukar börja i sep). Usch tiden får gärna sakta ner lite. Jag blir fortfarande yr i huvudet varje gång någon frågar mig hur gammal jag är. Jag vet ju knappt! måste minst tänka i 5 min innan jag kommer på att de faktiskt är 20. Tror fortfarande att jag lever i min 18-års värld.
Nääähää nog om mitt pladder nu ska jag ut i fina vädret.
Adios

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fly till göteborg, vi lider brist på fagra damer så det är en win-win situation!

nästan iaf.. :)

2009-08-06 @ 21:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0