show me love, du duuuu duuu duduududu

Jag är helt chokad över mig själv jag vaknade vid 8 idag!!!!!!!!!!!!!!!!

Igår iallfall va de en chilldag. Låg hemma och solade sen kom Johan och göttade sig i solen också. Måste även tillägga att han hade med sig 2 kr som han skulle lägga på sina ögon när han skulle sova i solen. haha han slutar då aldrig förvåna.
På kvällen blev de Åbroparken med bra folk å sedan begav vi oss till Harrys. Treeeevligt vare förutom att världens trötthet flög över mig.
Å jag har även kommit på en as bra person som jag ska skicka in dagens ris till. Hatar honom jävulskt.

Ikväll blir de iallafall att kolla på Random Sounds sista spelning, å Jag är peppad till tusen. Kommer bli bra detta känner jag.
Nää om jag kankse ska rota ut hela min garderob för att finna något att ha på mig ikväll?! annars får jag väl gå naken.
Kan bli så.
Nu ska jag peppa ännu mer till världens bästa festlåt  http://www.youtube.com/watch?v=8_JJ3aZwNU4
Mia kropp och mina öron loves it. mm
Ses ikväll gott folk.
Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0