Jag och snigelfan

- whee' att jag alltid ska faila med te säger:

haha shit

men jag tycker inte han verkar behandla henne bra ändå ;>

jennöööö säger:

haha nej men de är ju de han inte gör

- whee' att jag alltid ska faila med te säger:

han e bajs

Jennööö:
mm bajs som fan.
whee' att jag alltid ska faila med te säger:hahaha

stor jävla lös korv i hög

typ

jennöööö säger:

typ gödsel?

- whee' att jag alltid ska faila med te säger:

nej

alltså

lös korv

blöt

gegga

jennöööö säger:

aha!

men usch!

- whee' att jag alltid ska faila med te skriver:

 där ritar han en lös korv

- whee' att jag alltid ska faila med te säger:

ska vi bli ihop?

jennöööö säger:

ska de vara en lös korv?

jaa de tycker jag!

- whee' att jag alltid ska faila med te säger:

en lös jaa typ som ba smälter ihop när den faller ner från anus

haha

ja bra !

puss älskling

jennöööö säger:

haha du måste vara ensam om lös korvar? smälter ihop?? hahahahaha

puss bby<3333333333333333

Samtalet blev roligare..
och samtalet började med The Hills och att spencer är en bajs.
Kul att Spencer kunde göra en konversation så rolig.
Å just de ja jag ha ju pojkvän? ett grattis kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0