snutti ruffsi



Ibland har man såna dagar man måste gråta fast man  inteha någon som helst jävla anledning till de!
Igår va en sån dag, jag låg i min säng och snyftade. Och siw ( katten) låg bredvid mig och sov. När hon hörde mina snyftningar satte hon sig upp tittade på mig och la ena tassen på mitt huvve!
Assså jag säger då de! bättre katt finns juh inte!
Ibland kan jag tro att ett djur kan vara ens bästa kompis, faktiskt.

Dagen blev lyckad! Hade min första arbetsdag på Cai idag! Inget lyx jobb! men whatever jennie need money.
jag ha jätte ont i mina fötter har stått upp och jobbat i 8 tim! och med tanke på att jag ska göra de ett bra tag till få mig att vilja dö! känndes nästan som jag svimmade idag, så nära döden ja.

Min snutti Rusffsi<3  hahaha katt jävlen är bäst!
min snutti ruffsi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0