Rolig fredag!

Modell Lab var niiice :D Men sjukt nervös var jag!
tyckte de va lite pinsamt också! Men annars var de kul.
tråkigt att man inte fick välja sina egna poser. Eftersom hennes poser var sjukt fula.. och förstörde varje bild!
och jag fick inte le på alls många bilder. Hon ville typ hela tiden att man skulle se allvarlig ut på alla bilder. Och det är inte så jag! jag är mkt finare på bilder där jag ler! men ack var högst 10 bilder jag fick le på av 60 stycken!
jag blev nöjd med 18 stycken.. men köpte bara 11 bilder. och de va knappt ens att jag va nöjd med dom heller.
Men whatever. Jag är rätt kräsen när de gäller bilder. Hittar de minsta felen man kan hitta.Att ett håstrå ligger fel, eller att ena benet ser större ut en det andra! Vill att bilden ska vara helt perfekt.
Tack Bj för att du körde oss! så sjukt snäll är du!
Blev fest i Gislaved igår också efter vi kom hem från gbg. Hemma hos Bj. Alltid kul att lära känna nytt folk :D
tack Emmöö och Madde och alla andra för en sjukt kul kväll :D
cheka in min bdb för fler bilder!

Här kommer lite bilder fårn modell Lab

Kommentarer
Postat av: Anonym

jätte fina bilder Jennie :)

2008-10-19 @ 15:38:15
Postat av: Erik

ojojoj grrr! ;D

2008-10-19 @ 15:39:30
Postat av: elina

hahahaha aaaaaaah skoja du eller finns ingen, INGEN i hela världen som är så kräsen som du.. det är bara gud som vet hur många miljoner kort vi har fåt ta om och timmar vi spenderat med det :D hahahahaha

2008-10-25 @ 14:17:56
URL: http://elinaballerinahelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0