övernattning i Göteborg

happ så vart man hemma från Göteborg :( hade vatt kul att stanna en natt till..är skönt att komma ifrån värnamo lixom.
iallafall jag och Tina skulle ta tåget till gbg kl:07.30 på fredags morgonen.. när vi kom till stationen fick vi reda på att tåget va inställt till klockan 9.. !! fyfan va irriterande de va. Men tillslut kom vi fram och då va de ju givetvis bara de enklaste kvar, jo att hitta hotellet. Asså vi gick minst i 1 tim för att hitta de jävla hotellet. Alla personer sa olika till oss. orka inte gå in på detaljer.. men de tog en jävla tid innan vi fann de :D nicigt hotell vare :D as goa sängar mmm ..
sedan begav jag och Tina oss ut för att shoppa.. :) synd att de inte va snö ( jaa tänka sig att jag säger de) hade blivit extra juligt då, istället hade vi iallfall regn! sen av någon konstig anledning fick jag As ont i min höft :S jag kunde knappt gå. Så jag fick halta som en jävla kärring på stan.
Tillbaka till hotell rummet där vi cp sönder och skrattade sönder..När de blev kväll tänkte jag och Tina gå op Lisebergs marknad men de spöregnade så de sket sig. Vi skulle istället gå och käka någon god mat.. men NÄÄÄÄÄ Göteborg ha inga vanliga matställen där man kan beställa kött och potatis typ! lixom fuck off. Gick runt i regnet mer än 1 tim typ för att hitta ett matställe med normal pris och som hade lite allt möjligt att välja på. Var iallfall en servitris från ett annat ställe som tipasde oss om Aurora :D Gott gott ! beställde planka.. och Tina beställde något Grekiskt. Hon fick ju in fel mat först. Vilket vi hade sjukt kul åt. well well :D de blev iallfall kul på hotellet sen .. flummade lite.. och nått som va kul var när Tina skulle lämna till baka öppnaren till receptionen. Fes nästan ner mig av skratt.
Sedan blev de Lördag och de blev ännu mer julklapps shopping :D
Och nu är jag tröööött efter en braaa vistelse i Göteböörg

Btw inne på H&m träffade jag Sader och hans vänn Håkan som jag och ida kallar honom. De va ju lite spontant och roligt. :D Var ju faktiskt ett tag sen man såg honom.

vi hade skooooj

hahaha bilden.. Tina håller precis på att trilla ner och jag lägger värsta brakaren ser de ut som

HAHA fyfan va jag älskar denna bilden, Tina ser så nöjd ut över sin mat. Men de visade sig lite senare att hon hade fått in fel. De roligaste var nog endå när jag fann denna bilden på min kamera. Synd att de inte blev något kort med din riktiga mat haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0