strömavbrott

Idag på jobbet stod jag vid min maskin och tänkte på jordens undegång ( kommit in i en period då jag gör de jämt typ)
Började tänka på massa hemska saker om undergången.. och mitt i allt så gick strömmen på jobbet!
Mitt hjärta svimmade för en stund. Började nästan lipa .. trodde för ett tag att sheet nu är jordens undegång här.. va kol mörkt på jobbet och jag spg inte en endaste varelse.. vart va alla mina arbetskamrater? sedan dök Barbro upp med en ficklampa.. och jag kunde pusta ut.. hemkst var det.

Och fjortis Jennie är tillbaka YEY.. jag skulle nog seriöst lunna tapetsera mina väggar med Lars, och detta klippet har jag nog kollat på 10000000 ggr. Fyfan vilken man!

 http://www.youtube.com/watch?v=-RiIMfRJA3k

Kommentarer
Postat av: Moa

vart jobbar du jennie? :D

2008-11-12 @ 12:59:11
URL: http://thefictionwelive.blogg.se/
Postat av: Jennie

Moa ! :) jag jobbar på Cai haha ^^ äkta Hångerbo du vet ;D

2008-11-12 @ 18:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0