rövstad

asså grejjen är att jag måste skriva ett litet hatiskt blogg nu asså!
men seriöst jag stör mig på Värnamo fitt stad hur mkt som helst!
finns fan inget lamare!
nu kallasman emo här bara man bär ett par randiga strumpor typ! helt sjuk!
jag undrar om hälften av folket här i värnamo varit utanför värnamos 50 skyltar!
åååh sheet jag är emo bara för jag ha piercingar svart naglack och bär converse! oO eeeeh är de va ni kalla emo såå okej!man måste typ klä sig som alla andra här för att inte få en stämpel.eller? asså fyfan ska flytta härifrån såå fort de bara går!

men yeaa yeaah!btw sååå ÄGDE manson fett ur hela göteborg igår! helt jälva över mäktigt var de!
va fan helt extas!
 
vill till gööööööteeeeeeeborg NUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!


puss på er!

Kommentarer
Postat av: tina

HÅLLER FAN MED! Dags att se sig om och inse lite va!
DAAAAH

2007-12-19 @ 19:49:22
Postat av: paddy

emojennie !

2007-12-19 @ 22:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0