1 Mars

Igår mådde jag hyffsat bra men idag vaknar jag upp med världens värk i örat, palla inte om de är öroninflamation!
Hatar att må kasst, vill bara ut i de fina vädret ju!
 
Igår var jag ialf duktig. Jag storstädade hela huset från topp till tå, vill ju få in lite fräsch vår känsla ihuset. Så efter storstädningen drog vi till stan och handlade bingolotter, lite gott käk till Eldsjälsgalan som gick på kvällen och jag köpte faktiskt med mig fina blommor hem, rosa rosor ( som pryder vårt sovrum så fint nu), vita fina blommor och en söt krukväxt. Haha, kände mig så gammal när jag gick där och plockade bland blommorna. Men nu är huset vårfint här hemma. Vuxenpoäng till mig!
Sen fick jag ett samtal från adecco på kvällen. De hade hittat mitt cv på Af, De hade ett montör jobb till mig och hon sa att jag lät jätte intressant osv. Tyvärr fick jag ju tacka nej då jag ska ha barn nästa månad ( shiiiiiit nästa månad). Men tyckte de va kul endå att de hörde av sig, då blev man minsann lite glad :)
Nu ska jag lägga mig ner och vila en stund framför tvn och hoppas på att bli bättre. Ikväll skulle vi över till Josef och Pillan och på söndag åker vi nog ev hem till Värnamo!
Trevlig helg på er.
 
Några av mina fina blommor jag köpte igår  ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Nämen att du köpt blommor!!! Då är du snart i trädgården o pysslar oxå o sen blir du som jag. Du vet, trädgårdsbacillen är ärftligt o du slipper nog inte den. Vi ses på söndag. Börjar halv 3. Vart ska du placera Manne? /Mor

2013-03-01 @ 13:21:29
URL: http://mintradgardpaklippan.blogspot.se/
Postat av: Tina

Jag hoppas du blir battre snart! Det ar aldrig kul att vaar sjuk och jag kan tanka mej att det inte ar skarskillt lagligt for dig heller. Hehe, ja det ar verkligen vuxen poang for dej, valja blommor sa dar. :) Och du behover inte vara avundsjuk pa min solbranna. Det ar varsta bonna brannan. Magen, laren, ... ja allt som inte blir solbrant nar man har tshirt och shorts pa sig. Och fotterna sen! Haha! Varsta randen av mina flip flops! Ser ut som mina fotter alltid ar smutsiga. Ja, Mt.Richmond var allt en upplevelse. Nu har vi hunnit gora annu en vandring. Kram Tina, och Paul halsar sa gott tillbaka!

2013-03-02 @ 22:58:57
Postat av: Emma

Åh fina blommor. Ger en verkligen vårkänslor :)

2013-03-26 @ 20:31:50
URL: http://cfcw.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0