1 månad kvar

God kväll!
Har nyss kommit hem från Josef och Pillan, Hade överrasknings fika för Josef som fyller år idag :) Trevligt var de. Bjöds på amerikanska pannkakor med massa gottis till =)

Annars så tänkte jag bara upplysa befolkningen med att de bara är 1 månad kvar till Bf. Alltså 1 månad, känns skrämmande samtidgt som jag längtar en massa. Dock tror jag att jag kommer gå över och föda typ 3 Maj ( dock hoppas jag ju inte på de). Men Mandas har ju tippat på den 9 April :) vi få se helt enkelt när skrutten tänkt att komma till världen. Tiden har ju gått så jäkla snabbt. Kändes som igår när jag fick reda på att jag va gravid och om typ 1 månad är han här hos oss. Btw, drömt en massa om att jag föder en liten flicka istället för pojk. Tänk om de kommer en tös istället? man vet ju aldrig.. :)
Innan idag var vi hos barnmoskan, pratade lite om förlossningen. Sen mätte hon ju magen och nu ligger sf måttet på 33, sist jag va där för 2 veckor sen låg de på 30, så han växer på där inne. Sen kände hon på magen igen för att se om han va fixerad och de var han, dock va huvudet fortfarande lite ruckbart, så helt fast med huvudet är han inte än ;) hon tryckte och klämde när hon kände på hans huvudet så jag var helt öm efteråt, kändes lite obehagligt, fick ta en varm dusch när jag kom hem så de skulle släppa lite!
Nu ska jag krypa ner i sängen. Imorgon dra vi till Bredaryd för att fira mormor på Bambu, muuuums!
 
Maaage, haha mina bilder består bara utav min mage just nu. Men finns inte så mkt annat att ta kort på ;)
 

Kommentarer
Postat av: Tina

Jisses, kan magen växa mer tänker man! ;) Jag hoppas lillen gillar mogolisk mat lika mycket som du. Kram Tina

2013-03-22 @ 00:45:18
Postat av: Mamma

Å jäkla vikken magge!!!
Mickan o David fick en flicka igår. /Mor

2013-03-22 @ 06:49:16
URL: http://mintradgardpaklippan.blogspot.se/
Postat av: eva gunarsson

Snart kan du ställa en kopp på magen när du sitter och använda som bord, *fniss*
Får man äta stark mat när man är gravid?!
Eller, varför inte, de som bor i de "starka länderna
gör väl det, hummm . . .
Leonardo di Mandas blir svart-hårig, mörka ögon och bryn. Hans första ord i livet blir "mojmoj" det är mig han ropar efter (mina drömmar)
Puss kram vi ses.

2013-03-22 @ 16:07:25
Postat av: Anci

Tycker han kan komma den 2/5 så får jag världens finaste födelsedagspresent;-) Passa nu på och vila när du har lust, för sen är det en annan liten som styr din och Mandas vilotid:-) Kram på er<3

2013-03-25 @ 15:54:45
URL: http://mittlivsomanci.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0