morgon med NRJ

Alltså åh vad jag älskar att vakna upp och mysa med min bäbis, sätta på tvn och kolla på vakna med NRJ, dom är bara så jävla roliga. Är alltid på sjukt dåligt morgonhumör i vanliga fall men med två timmar med NRJ på morgonen så blir man på topp humör på en gång. Sitter här och skrattar för själv varje gång, Martin Björk är roligast !!!
 
idag är de strålande sol, så hoppas på en sovande kille idag så jag kan få gå ut och sola lite :) resten av veckan är stressig så måste passa på att njuta av solen idag! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Tina

Oj, oj så stor lille plutten har blivit! Snygga kläder har han också ;) Pussa honom från mej! Sommaren har kommit också ser jag. Jag hade gärna sänt lite värme härifrån annars. Men det lär bli behagligare när vi kommer till Perth,tror jag. Ta hand om er. Kram

2013-06-18 @ 10:03:01
Postat av: Eva Gunnarsson

Min älskade gull-unge, ja både du o 'plutten'.
Ha de så gott
pusskram /gmm/ Eva

2013-06-18 @ 11:35:58
Postat av: Monica-Mamma till Alfred

Men åh, goseplutten då! :)

2013-06-19 @ 10:38:02
URL: http://mookpersson.blogg.se
Postat av: mor

Min underbare plutt.
Vad skulle jag göra utan mina barn??????????

2013-06-19 @ 19:34:17
URL: http://mintradgardpaklippan.blogspot.se/
Postat av: Tina

Hej Pelle!
Sitter pa ett bibliotek i South Port Hedland i Western Australia. Vi haller just nu pa att boka en biljett ut ur Australia, till Bali, vi ar verkligen ute i sista minuten da biljetterna bara blir dyrare och dyrare ju langre vi vantar! (Om vi hinner boka dvs.. innan internet tiden gar ut!) Hur som helst.. mer om det nasta gang...

Tack for dina kommentarer pa bloggen forresten!
Som sagt vi vet inte helt exakt nar vi kommer komma hem. Om inte Austrailen helt gjort oss panka i slutet av manaden! Men Bali pa vag hem ar i alla fall nastan bokat. Men vi far ju bara 1 manad turist visum i Bali anda. Och om vi kommer flyg-hoppa genom nagra andra lander pa vag hem vet vi inte an. Sa det kan ju handa att vi kommer va hemma i for Leonards dop. Men inte helt sakert. Du far meddela mej nar allting ar bokat o klart for dopet, forhoppningsvis vet jag mer da!
Shit nu e internet tiden ute! Jakla bibliotek, detta va allt jag hann gora med min tid. Haha. Halsa alla hemma! (Eftersom jag inte hinner skriva till dem nu!)

Kram!

2013-06-20 @ 10:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0